Детальніше

Якість освіти

Внутрішня система якості освіти


Внутрішня система забезпечення якості освіти – це сукупність умов, процедур і заходів у закладі освіти, що забезпечують ефективність освітніх та управлінських процесів, які безпосередньо впливають на якість результатів навчання учнів, забезпечують формування їхніх ключових компетентностей, а також сприяють усебічному розвитку особистості учнів.

Підвищення якості освітніх послуг

допомагає школам виявляти слабкі місця та впроваджувати зміни для покращення якості навчання

Забезпечення довіри до результатів навчання

Завдяки системному підходу до забезпечення якості, школа може довести, що її випускники отримують знання та навички, необхідні для подальшого навчання та життя

Постійне вдосконалення освітнього середовища

Школи можуть використовувати ВСЗЯО для аналізу та покращення умов навчання, що сприяє більш комфортному та ефективному навчанню

Прозорість діяльності:

ВСЗЯО сприяє прозорості роботи школи, дозволяючи батькам та громадськості бути в курсі процесів та результатів освітньої діяльност

Готовність до змін

Завдяки ВСЗЯО, школа стає більш гнучкою та здатною адаптуватися до змін у законодавстві та освітніх стандартах

Зворотній зв'язок від учасників освітнього процесу

ВСЗЯО передбачає збір та аналіз зворотного зв'язку від учнів, вчителів, батьків та адміністрації, що дозволяє вчасно реагувати на потреби та проблеми

Моніторинг якості освіти

Діаграма успішності учнів за рівнями (в цілому по школі)

Рейтинги успішності класів

Документація

Наказ про здійснення моніторингу результатів навчальної діяльності здобувачів освіти
Наказ про проведення атестації педагогічних працівників у 2024-2025 н.р.
Наказ про проведення моніторингу якості освіти в 2024-2025 н.р.
Наказ про підсумки адаптаційного періоду учнів 1-го класу
Наказ про підсумки адаптації 10-го класу
Моніторинг викладання зарубіжної літератури у 5-11 класах
Безпечне середовище та протидія булінгу
Моніторинг викладання зарубіжної літератури в 5-11 класах
Про підсумки методичної роботи за 1 семестр 2024-2025 н.р.
Моніторинг сформованості мовленнєвої діяльності учнів 2-4 класів